Índice de Info-UIB Info-UIB
Estudiants d' informàtica de la UIB

F.A.Q.F.A.Q.   BuscarBuscar   Lista de MiembrosLista de Miembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegístreseRegístrese 
 PerfilPerfil   Conéctese para revisar sus mensajesConéctese para revisar sus mensajes   ConectarseConectarse 

Valencià = Català = Mallorquí?
Ir a página Anterior  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Publicar Nuevo Tema   Responder al Tema    Índice de Info-UIB -> Flames
Ver tema anterior :: Ver siguiente tema  
Autor Mensaje
traxdata007
Freak master

MensajePublicado: Vie Feb 29, 2008 1:50 am    Título del mensaje: Responder citando

Guepard escribió:
Lo que mas gracia me hace es que yo tenga que argumentar porque si, y vosotros directamente sin conocimiento de causa me habeis dicho que es mentira. argumentad porque es falso! XD, me parto de lo estúpido que quedais, no es por nada pero una cosa es decir, "podrias argumentar eso" y otra lo que haceis de "eso es mentira" sin decir porque es mentira Laughing

Avui m'has pillat [mode: bona persona] i et faig una proposta. Et convido a un cafe per cada post d'aquest tema on digui que la teva afirmació de que "el mallorqui és més pur que el català" és mentira i/o falsa.

Un besito
Friki

MensajePublicado: Vie Feb 29, 2008 4:01 pm    Título del mensaje: Responder citando

I a jo? Ja que esteim... Rolling Eyes
servo
Freak master

MensajePublicado: Lun Mar 03, 2008 1:30 pm    Título del mensaje: Responder citando

Axo bos molara un hou, mira sa hueb akesta!!!

http://llibertad.blogspot.com/2007/06/uni-des-regionalisme-bal.html
Uryk
Friki

MensajePublicado: Mar Mar 04, 2008 12:48 am    Título del mensaje: Responder citando

Buah, s'entén a la perfecció sobre tot perquè veig un 0 comentaris per allà.
traxdata007
Freak master

MensajePublicado: Mar Mar 04, 2008 1:10 am    Título del mensaje: Responder citando

Ostres, avui m'ha passat una cosa molt estranya, he telefonat a caixa catalunya per un problema en una contractació on-line(CONSELL DE BON AMIC: no fer-se de caixa catalunya). I he xerrat amb la dona que m'ha contestat en la meva llengo insular, el mallorqui i ella pareixia entener-me i ella contestava una variant molt parescuda, pero en signes de menys puressa xDDD i ens enteniem perfectament. Com es possible??? Aquesta dona és bilingüista(mallorqui i català)???

Gracies per tot
Freak master

MensajePublicado: Vie Sep 25, 2009 2:39 pm    Título del mensaje: Responder citando

Quines rialles que he fet rellegint tot aquest flame .. quines poques feines que tenc xDD

Existeix el company guepard encara?? Ets per aquí, defensor de la puresa? xD
bladeruner
Habitual

MensajePublicado: Vie Sep 25, 2009 6:19 pm    Título del mensaje: Responder citando

Aún existe y nos visita en silencio... xD
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado MSN Messenger
Guepard
Habitual

MensajePublicado: Sab Ene 16, 2010 5:10 pm    Título del mensaje: Responder citando

Por cierto, si tan listos sois, ¿como es que teneis un foro en el que es imposible registrarse? Rolling Eyes
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado
AJM
Novatillo

MensajePublicado: Vie Ene 29, 2010 8:09 pm    Título del mensaje: Responder citando

Joder Guepard si es que te gusta ir buscando problemas por todos los sitios coño. Se puede decir lo mismo de muchas formas posibles y en el sitio correcto.

PD: Si alguien no sabe de que habla es que en el formulario de registro te pide que introduzcas un captcha pero este no aparece por ningun lado.
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor
Ganon
Freak master

MensajePublicado: Vie Ene 29, 2010 8:53 pm    Título del mensaje: Responder citando

AJM escribió:
Joder Guepard si es que te gusta ir buscando problemas por todos los sitios coño. Se puede decir lo mismo de muchas formas posibles y en el sitio correcto.

PD: Si alguien no sabe de que habla es que en el formulario de registro te pide que introduzcas un captcha pero este no aparece por ningun lado.

Hacía tiempo que no leia una respuesta tan correcta en este foro.

En cuanto pueda le echaré un vistazo al problema.
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor
Guepard
Habitual

MensajePublicado: Jue Feb 11, 2010 8:41 pm    Título del mensaje: Responder citando

AJM escribió:

Dos palabras mal sonantes en una frase, que educación...

Al menos yo no intento quedar bien en todos los lugares y menos intentando pasar por encima de otros. Ascenderías rápido en un partido político, fueran cuales fueran sus ideas...

¿Buscar problemas? No se puede buscar lo que ya se ha encontrado >.>
servo
Freak master

MensajePublicado: Jue Feb 11, 2010 9:05 pm    Título del mensaje: Responder citando

Que content de tenir-te per aquí de nou company! Very Happy
Misha
Mazinguer Z

MensajePublicado: Jue Feb 11, 2010 10:34 pm    Título del mensaje: Responder citando

servo escribió:
Que content de tenir-te per aquí de nou company! Very Happy

Servo no te fiquis que encara te pegaran...
Habitual

MensajePublicado: Dom Feb 14, 2010 9:33 pm    Título del mensaje: Responder citando

Feia temps que no passava per aqui!, si me deixau voldria donar la meva opinió (censurable i discutible!)
1) Mallorqui mes pur que el Català?, pero que es el Català? el català "estandard" no es mes que una classe abstracta!! en realitat nigú parla exactament Català, sino implementacions!. La varietat dialectal Mallorquina (dialecte pareix que menysprea una manera de parlar) conserva paraules de un Català primari (per dir-ho d'alguna manera), aixo es gracies a la nostra insularitat que ens aillava, com a cosa curiosa que hem conservat d'aquest català antic es el nostro estimat article salat (me sap greu mallorquinistes anticatalanistes, per desgracia el "sa" no es un invent nostro!!, de fet encara s'empra en alguns llocs de Catalunya). Potser sa paraula pur no es gaire... correcta pero una mica de rao si que te, conservam cosetes del Català 1.0!.
2) Sa llengua Balear... tururut! no existeix, no hi ha hagut gaire "unio" entre les illes, si teniu amics/amigues (millor tenir amigues i que siguin ben galatzones!) de menorca i d'eivissa sabreu que hi ha prou diferencies (historiques i origens genetics diferents!! pero aixo son altres herbes) (no fa falta ni sortir de s'illa!!)
3) Ja lo darrer!, si voleu discutir d'una llengua parlau amb aquesta!, podeu escriure millor o pitjor, segur que ens corretgiran, pero es com si una persona que nomes empra windows opinas de linux nomes per que te al voltant gent que l'empra. No te sentit!
Mostrar mensajes anteriores:   
Publicar Nuevo Tema   Responder al Tema    Índice de Info-UIB -> Flames Todas las horas están en GMT + 2 Horas
Ir a página Anterior  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Página 8 de 8

Saltar a: