| Ver tema anterior :: Ver siguiente tema |
| Autor |
Mensaje |
traxdata007 Freak master

|
Publicado: Vie Feb 29, 2008 1:50 am Título del mensaje: |
|
|
| Guepard escribió: | Lo que mas gracia me hace es que yo tenga que argumentar porque si, y vosotros directamente sin conocimiento de causa me habeis dicho que es mentira. argumentad porque es falso! XD, me parto de lo estúpido que quedais, no es por nada pero una cosa es decir, "podrias argumentar eso" y otra lo que haceis de "eso es mentira" sin decir porque es mentira  |
Avui m'has pillat [mode: bona persona] i et faig una proposta. Et convido a un cafe per cada post d'aquest tema on digui que la teva afirmació de que "el mallorqui és més pur que el català" és mentira i/o falsa.
Un besito _________________
 |
|
|
 |
Uryk Friki

|
Publicado: Vie Feb 29, 2008 4:01 pm Título del mensaje: |
|
|
I a jo? Ja que esteim...  _________________ Tengo el cociente intelectual inversamente proporcional al cuadrado de mi edad |
|
|
 |
servo Freak master

|
|
|
 |
Uryk Friki

|
Publicado: Mar Mar 04, 2008 12:48 am Título del mensaje: |
|
|
Buah, s'entén a la perfecció sobre tot perquè veig un 0 comentaris per allà. _________________ Tengo el cociente intelectual inversamente proporcional al cuadrado de mi edad |
|
|
 |
traxdata007 Freak master

|
Publicado: Mar Mar 04, 2008 1:10 am Título del mensaje: |
|
|
Ostres, avui m'ha passat una cosa molt estranya, he telefonat a caixa catalunya per un problema en una contractació on-line(CONSELL DE BON AMIC: no fer-se de caixa catalunya). I he xerrat amb la dona que m'ha contestat en la meva llengo insular, el mallorqui i ella pareixia entener-me i ella contestava una variant molt parescuda, pero en signes de menys puressa xDDD i ens enteniem perfectament. Com es possible??? Aquesta dona és bilingüista(mallorqui i català)???
Gracies per tot _________________
 |
|
|
 |
servo Freak master

|
Publicado: Vie Sep 25, 2009 2:39 pm Título del mensaje: |
|
|
Quines rialles que he fet rellegint tot aquest flame .. quines poques feines que tenc xDD
Existeix el company guepard encara?? Ets per aquí, defensor de la puresa? xD _________________ Unconditional (Proenza | Llemosí | Galli | Jairo) Fan |
|
|
 |
bladeruner Habitual
|
Publicado: Vie Sep 25, 2009 6:19 pm Título del mensaje: |
|
|
| Aún existe y nos visita en silencio... xD |
|
|
 |
Guepard Habitual
|
Publicado: Sab Ene 16, 2010 5:10 pm Título del mensaje: |
|
|
Por cierto, si tan listos sois, ¿como es que teneis un foro en el que es imposible registrarse?  |
|
|
 |
AJM Novatillo
|
Publicado: Vie Ene 29, 2010 8:09 pm Título del mensaje: |
|
|
Joder Guepard si es que te gusta ir buscando problemas por todos los sitios coño. Se puede decir lo mismo de muchas formas posibles y en el sitio correcto.
PD: Si alguien no sabe de que habla es que en el formulario de registro te pide que introduzcas un captcha pero este no aparece por ningun lado. |
|
|
 |
Ganon Freak master

|
Publicado: Vie Ene 29, 2010 8:53 pm Título del mensaje: |
|
|
| AJM escribió: | Joder Guepard si es que te gusta ir buscando problemas por todos los sitios coño. Se puede decir lo mismo de muchas formas posibles y en el sitio correcto.
PD: Si alguien no sabe de que habla es que en el formulario de registro te pide que introduzcas un captcha pero este no aparece por ningun lado. |
Hacía tiempo que no leia una respuesta tan correcta en este foro.
En cuanto pueda le echaré un vistazo al problema. _________________ Good programmers often confuse halloween (31 OCT) with christmas (25 DEC)
www.ganonblog.com
 |
|
|
 |
Guepard Habitual
|
Publicado: Jue Feb 11, 2010 8:41 pm Título del mensaje: |
|
|
| AJM escribió: | Joder Guepard si es que te gusta ir buscando problemas por todos los sitios coño. Se puede decir lo mismo de muchas formas posibles y en el sitio correcto.
Dos palabras mal sonantes en una frase, que educación...
Al menos yo no intento quedar bien en todos los lugares y menos intentando pasar por encima de otros. Ascenderías rápido en un partido político, fueran cuales fueran sus ideas...
¿Buscar problemas? No se puede buscar lo que ya se ha encontrado >.> |
|
|
 |
servo Freak master

|
Publicado: Jue Feb 11, 2010 9:05 pm Título del mensaje: |
|
|
Que content de tenir-te per aquí de nou company!  _________________ Unconditional (Proenza | Llemosí | Galli | Jairo) Fan |
|
|
 |
Misha Mazinguer Z

Registrado: 01 Ene 1970 Mensajes: 864 Ubicación: República independiente de mi casa
|
Publicado: Jue Feb 11, 2010 10:34 pm Título del mensaje: |
|
|
| servo escribió: | Que content de tenir-te per aquí de nou company!  |
Servo no te fiquis que encara te pegaran... _________________
 |
|
|
 |
Enric Habitual
|
Publicado: Dom Feb 14, 2010 9:33 pm Título del mensaje: |
|
|
Feia temps que no passava per aqui!, si me deixau voldria donar la meva opinió (censurable i discutible!)
1) Mallorqui mes pur que el Català?, pero que es el Català? el català "estandard" no es mes que una classe abstracta!! en realitat nigú parla exactament Català, sino implementacions!. La varietat dialectal Mallorquina (dialecte pareix que menysprea una manera de parlar) conserva paraules de un Català primari (per dir-ho d'alguna manera), aixo es gracies a la nostra insularitat que ens aillava, com a cosa curiosa que hem conservat d'aquest català antic es el nostro estimat article salat (me sap greu mallorquinistes anticatalanistes, per desgracia el "sa" no es un invent nostro!!, de fet encara s'empra en alguns llocs de Catalunya). Potser sa paraula pur no es gaire... correcta pero una mica de rao si que te, conservam cosetes del Català 1.0!.
2) Sa llengua Balear... tururut! no existeix, no hi ha hagut gaire "unio" entre les illes, si teniu amics/amigues (millor tenir amigues i que siguin ben galatzones!) de menorca i d'eivissa sabreu que hi ha prou diferencies (historiques i origens genetics diferents!! pero aixo son altres herbes) (no fa falta ni sortir de s'illa!!)
3) Ja lo darrer!, si voleu discutir d'una llengua parlau amb aquesta!, podeu escriure millor o pitjor, segur que ens corretgiran, pero es com si una persona que nomes empra windows opinas de linux nomes per que te al voltant gent que l'empra. No te sentit! |
|
|
 |
|